söndag 17 februari 2008

Roadtrip...

Igår åkte vi på en liten utflykt till Valbo och det är konstigt att man inte åker dit lite mer... Gillar när allt finns på ett och samma ställe!! Dessutom slog jag rekord i att dricka milkshake! Fick i mig en STOR jordguddsmilkshake på vägen hem och det har fan aldrig hänt förut! Grattis till mig! Ha, ha!

Fynden från Vero Moda!

Liten skörd från H&M

Söt knäppning i nacken!


Jag som var ute efter nya byxor, kom naturligtvis hem med endast tröjor, koftor och T-shirts... Story of my life... ;)

Hittade en liten fyndig T-shirt under hundralappen, en vanlig vit
top med texten: Wear my as I´m special.

Lite gulligt kan jag tycka, i all min enkelhet... ;)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Fina kläder du fick tag i!! Jag är precis som dig, det man behöver hittar man oftast inte o då köper man en massa annat istället...jag är en toppoman :) Älskar att köpa toppar!!

Anonym sa...

fina kläder du införskaffat dig..puss å kram

Elin sa...

härligt med lite nya kläder:)

Anonym sa...

har du gj uppehåll i bloggandet igen?? saknar å läsa ju.. puss å kram