lördag 21 juni 2008

Hallå?

Hallå, hallå! Tänkte att jag skulle uppdatera lite...
Det är mycket nu..

Okej, vad har hänt sen sist? Öhh...

Förutom reovering, flytt, hundvakt, jobb, stress och den gamla hederliga vardagslunken...

1. Vi har beställt köket. Kommer den 26 Juni...

2. Beställt mattor och kakel till alla golv!
Kommer förhoppningsvis att läggas in så snart som möjligt!

3. Vi har hämtat pappas lilla hundfröken!
Så jäkla gullig! Söt, sötare, sötast!!!

4. Jag har inte hittat min kamerasladd än...

5. Min älskade Majsan har blivit påkörd. Hon klarade sig!
Thank God!
Hon har läkt ihop nu och mår bara bra! Men hon har utegångsförbud... <333

6. Har träffat min toastmaster!
Ska vara toastmadame på mina fina vänners bröllop i Juli och har
tack och lov honom som sällskap! Kommer bli kanonkul!

7. Igår jobbade jag sista dagen! Så nu har jag tre veckors semester att se fram emot!

8. Jag har fortfarande inte riktigt fattat att vi ska flytta!

9. Har fixat tapeter till vardagsrum och sovrum!
Mönsterpassningen from hell... ;)

10. Har inte börjat packa ordentligt än. Börjar imorgon... Hmm...

11. Har sovit för lite och stressat för mycket den senaste tiden!
Inte bra...

12. Idag har käkat middag i Saladamm, vidare till Kila på
födelsedagskalas med ljuvlig tårta!

13. Har precis avslutat kvällen med en hyrd film från Natti! ;)
Nattrond, svensk film! Ganska bra faktiskt.

14. Har fått zonterapi av min jobbarkompis... Han menar att det funkar, jag menar att det inte gör det! Upp till bevis!

0 kommentarer: