tisdag 7 juli 2009

Frissan!!!



Jag är sjuuukt dålig på att gå till frisören!!! Sjuukt dålig! *skäms*
Det är tur att man har trevligt folk omkring sig som både klarar av konststycket att övertyga mig om att färga håret mörkt(!) och som är snäll och tar precis det som behövs och inte tar en decimeter till, på rent djävulskap! Tack Johanna!

Nu vill jag iaf färga håret och tänkte klippa mig samtidigt!
Skulle verkligen kunna tänka mig lika färg som Kate Hudson har på denna bild.
Tycker den är riktigt fräsch! Kan det passa på mig? Borde göra det eftersom som det i stort sett är min naturliga färg!
Eller vad tror du?
Help please!

Frågan är bara var man går och klipper sig i Sala?!
Har klippt mig på de flesta ställen både i Sala och Heby innan och aldrig hittat någon jag riktigt gillar! Var ska jag ta vägen?! :D
Är den i Gallerian bra? Någon som vet?

Får klura vidare...
Nu vet jag iaf vilken färg jag vill ha! Alltid nåt! ;) En sak i taget... :)

KRAM!!

5 kommentarer:

Johanna sa...

Gå till Anna såklart, på Lillstrumpa! ("Röka hasch och ha sex med tjejer" du vet... :D)

Angelica sa...

Tror verkligen på den färgen (om inte mörkare)
Skitsnyggt!
Och är man snygg från början så kan det ju inte misslyckas *blink*

Jag har bara klippt mig på Frissan och Frisörn, har alltid varit nöjd när jag lämnat stället! Men smaken är ju som baken:)

Nu förtiden har jag ju min privata frisör, fröken Ida Helin!:)
Kan inte vara mer nöjd!
Henne kan man lita på:)

Hoppas hittar din hår-lösning tillslut!

(fan, det blev inget fika...:( När? Vill komma och fika i era nya, snygga och bekväma utemöbler!!)

carroegirl sa...

Jag håller med johanna. KLipp dig hos Anna på salong lillstrumpa. skitduktig och lyssnar verkligen på en och vad man vill göra! Har klippt mig hos henne i två år nu och aldrig varit så nöjd! =) // Carro

Elin sa...

hej:) Jag tror det blir jättefint! jag klipper mig på hårateljén, hos Maria Lind eller lund eller ngt sådant, hon är jättebra! tar det vi kommer överänns om och gör inget annat än det! hoppas det blir bra!!! kram kram kram

moa sa...

skulle passa dig perfekt tror jag!
Frissan och frisörn i sala är bra:)