tisdag 15 september 2009

Tisdag igen...

Idag är jag ledig och ska snart gå ut på en promenad med Pila! Kikar på the voice nu... Jag har en karl här som målar mitt hus! Han var här igår också och det kommer nog att bli bra. Jag hoppas dock att den gråa färgen blir lite mörkare så att det blir lite mer kontrast!

Helgen var väldigt rolig hur som helst! Angelica, jag har de roligaste filmerna på min mobil! Ha, ha! Du måste se dom sen! XD Mer kräftskivor åt folket! :D

Min älskade Maggan har varit med om ett riktigt äventyr iaf! I söndagskväll skulle två bakfulla puckon (jag och Peter...) åka in till stan och käka! Hade inte riktigt vågat sig på att köra bil innan... ;) Maggan var ute sedan några timmar tillbaka. Vi hade inte sett henne alls. Peter var utom sig av oro! Hi, hi... Jag tvingade honom att åka in och käka iaf. Han ville inte åka ifrån henne när hon var ensam ute. Men jag övertalade honom och vi gick ut och skulle gå till bilen, då hör jag att Maggan skriker... Vi letade ett tag utan att hitta henne. Efter ett tag fattade vi att hon hade klättrat upp i ett stort träd i trädgården och kom inte ner! En och en halv timme senare hade vi fått ner henne med hjälp av en svärfar, en stor lastmaskin, en stege på fyra meter, en orolig på gränsen till gråtfärdig Peter och en förbannat höjdrädd, hungrig och bakfull Åsa! Fy fan vad rädd jag var! Ha, ha! Men vi fick ner henne efter mycket om och men... Älskade Maggan... Fick sjuka moderskänslor när jag stod på stegen och lockade och pratade med henne. Men hon vågade inte komma ner. Hon försökte men jag såg hur rädd hur var... Mitt hjärta brister och jag är verkligen nervklen i vissa sammanhang!!! Ha, ha! Usch!

Dumma, lilla Maggie... Ha, ha...

Nu blir det långpromenad!
Puss och Kram!

1 kommentarer:

Angelica sa...

Ha ha ha jag kan tänka mig att det finns både det ena och det andra på din telefon!! De vill jag se imorron!:)

Puss