onsdag 2 juli 2008

Möbler, möbler, möbler...

Nu är jag på väg till Krylbo och ska titta på möbler med Peter och svärföräldrarna. Har hittat en så himla in soffa på Mio i Västerås och den vill jag ha! Men det är tydligen tio veckors leveranstid på den tack vare semestertider... Kul! Men vi kanske hinner iaf, har ju redan en soffgrupp som får duga så länge. Det bästa vore ju helt klart om vi hittar en liknande på Krylbo Möbler som inte har lika lång leverans. Den får gärna vara billigare också... Man kan ju alltid hoppas! ;)

Ska byta ut mina matsalsmöbler också. Eller egentligen behöver jag bara byta ut stolarna och jag hoppas att jag hittar några som passar!

Åååhhh, jag vill bara flytta nu!!! Jag vill bara att allt ska bli klart så att man kan slappna av en stund!

Maggan och jag myser i soffan nu och jag har egentligen inte tid med det...
Hon är så himla söt, ligger på rygg intill armstödet med bakbenen i vädret och frambenen håller hon upp under hakan som en liten råtta! Söt, sötare, sötast!!!

I love you, Maggie! <3

Nej, nu måste jag verkligen åka och hämta upp mina svärföräldrar och min sambo!!
Nu! Inte om tio minuter, inte om fem minuter, inte om en minut. NUUUU!!!

Tjing!

1 kommentarer:

Anonym sa...

ta och masa dig in här på en kopp kaffe nästa gång vettja =) KRAM