tisdag 1 juli 2008

Utflykt...

Igår var vi och fixade kläder till bröllopet! Herregud, jag har köpt en klänning!!!

EN KLÄNNING!!!

Har lite snabbt räknat ut att jag inte har haft klänning på mig sen jag konfirmerade mig... Kommer kännas konstigt men det går nog bra och Peter kommer vara så stilig. Nu ska jag bara klurat ut hur jag ska ha ha mitt hår! Vill ha det uppsatt men jag vet inte riktigt hur än... Får fundera på det...

Hur som helst så var vi alltså i V-ås igår. Köpte käk på MAX, men istället för att käka där så tog vi med maten och åkte ut till Engsö. Mysigt att sitta där i den fina miljön och käka! Men Peter ska ju alltid förstöra allt genom att vara så jävla skeptisk!!! Jag stod för middagsunderhållningen genom att berätta spökhistorier från Engsö och Peter trodde naturligvis inte på någonting! TÖNT!
Okej, jag kanske inte heller tror på spökhistorier men man kan väl ha lite fantasi?!
Alla uppskattar väl en bra historia?! Vare sig den är sann eller ej...

Idag har jag varit hundvakt och imorgon ska vi till V-ås igen och kolla på möbler och förhoppningsvis beställa soffan vi kollat på förut.

På torsdag kommer köksbänkarna och sen har vi hela köket hemma! Hurra! Kommer bli så bra och jag kan inte vänta tills jag äntligen får se hur det blir!!!
Läntar till jag får kliva in i mitt alldeles nya och fina kök, som ser precis ut som jag vill ha det!!! Åååhh, vad jag läntar!!!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tror på spöken!! LÄTT!!

Jag vill oxå kliva in i ditt kök sen! Är så nyfiken på hur ni bor ju!!

Puss puss

Johanna sa...

Om du vill ha hjälp med håret så vet du vart min brevlåda växer! Och klart man tror på spöken, men grabbarna begriper ju ingenting, så e det bara... :)

Anonym sa...

jag funderar oxå på kläning kollade lite på lindex å kapphal i går men jag hittade inget jag vill ha.. vart hittade du din.. åå vad jag saknar dig men nu får jag ju träffa dig om lite mer än en vecka..vad kul me ett helt nytt kök..det måste jag få kika på sen,, kramar i massor

Elin sa...

åå vad spännande med nya köket!!! det är så härligt när det är nytt!!! vad det än är... det lukar så gott när dte är nyrenoverat...

vi ska snart starta upp projekt 2 hemma! KÄLLAREN!!! ska måla måla och måla! och lägga lite golv...

hoppas vi kan ses snart! *kram kram*