onsdag 19 maj 2010

Ett halvt år...

Rensade mobilen och hittade en liten, liten, liten del av det senaste halvåret!

Första gången sedan mellanstadiet... :P

Julafton at our house! Älskar att fira jul hemma! :)

Efter svinkall skidåkning en dag i Januari. Stor kopp varm choklad är det bästa för sådana förfrysningar! ;)

Fin hare som sitter under busken nedanför ett fönter på jobbet! Tjock och fin satt den där och gottade sig en hel förmiddag!

Klippte lugg i Februari... What was I thinking?! XD

Tyckte verkligen inte om den! Nästa gång jag får för mig att klippa lugg, SLÅ MIG HÅRT!!! :D

Bjöd flickorna på jobbet på cupcakes en kväll i februari... "Jag har gjort dem själv!" :)

Min älskade katt Ivar som bor hemma hos pappa, hade minsann byggt ett litet gryt i mars månad! Företagsam liten katt det där! Tjurig också btw. Han blev inte så glad när pappa slog sönder den efter att denna bild togs! Att pappa var rädd att kojan skulle rasa in (äntligen töväder liksom...) när Ivar var där inne, var inget katten själv tog på allvar... Hehe... Got to love you Ivar! <3

Svinkall hundpromenad på Mamre en kväll i Mars. Jag och Ludde minsann! :D


Trots två extradygn pga askmoln var resan till Egypten i April sååå vääldigt vääl väärd!!! En vecka av total avslappning. Total... Men det är alltid skönt att få komma hem igen. :D

Firade min födelsedag i V-ås i år! Startade Rosévins-säsongen där och då! Say no more... :P

0 kommentarer: