onsdag 19 maj 2010

Maj månad...

Shit, redan maj månad! Suttit här och blivit lagom nostalgisk efter att ha läst gamla inlägg! Har ännu en gång fått (starka) bevis på att tiden går alldeles för fort! FÖR fort...

Nu har det alltså hunnit bli vår igen och jag kan inte vara mer nöjd med det! Tro mig!
Har fan aldrig frusit så mycket som denna jävla vinter! :D Men nu är det äntligen ett minne blott. För nu skiner äntligen solen igen!

Idag är det den 19 Maj och jag jobbar kväll. Skönt med sovmorgon men jag gillar inte känslan av att jobba på kvällen längre. Förut var det bästa passet enligt mig! But no more!!! Sjukt skönt att få komma hem för dagen vid samma tid man annars behöver bege sig dit... Men men, det är ju en dag imorgon också... :P

Peter har tagit hem en stor container och ställt sin lastmaskinsskopa alldeles nedanför balkongen vilken innebär att jag äntligen kan rensa och kasta ut så mycket jävla skit som ryms i detta hus! Farligt med flera "tomma" rum och stora skrubbar. Det blir alldeles för snabbt en uppsamlingsplats för: SKIT! Kartonger, flyttlådor, gamla möbler och kläder, typ 1000 kattleksaker plus tre klös/klätterställningar och alldeles för mycket saker som vi tog med från Jugansbo, som vi naturligtvis skulle ha slängt på en gång!!!
"Men det kan ju vara bra att ha!" Eller? HELL NO!!! Varje gång jag tänker det tanken från och med nu, ska det bli det starkaste tecknet för att det faktiskt SKA kastas! PÅ EN GÅNG!!! :D

0 kommentarer: