torsdag 20 maj 2010

Strawberries


Jordgubbar till frukost! Lovely!

Klockan är 05.30 och jag ska snart åka till jobbet. Jobbar bara kort dag idag och det är tur för mig det... Har så förbannat ont i ryggen att jag inte vet vad jag ska ta vägen snart! Frågan är bara varför! Vet inte vad jag gjort egentligen! :(
En Ipren och två Alvedon gör det nog lite lättare på jobbet får vi hoppas... :/

Känns som att jag snart är hemma igen och då ska jag ta det lilla lugna vill jag lova!
Några avsnitt av Paranormal State i soffan borde göra susen! :P

Peace and Love!

1 kommentarer:

Elin sa...

häääärligt att du är tillbaka här!!!
Fin bild från midsommar!!! hahahahahahahahahahaha
Det var INTE gott att snappsa GIN, fyyy vale! ja, det var inte gott med vodka och lingonsylt heller.. men nu har vi provat det och vi vet ju hur det gick;)
Läste i tidagre inlägg att ni skulle slänga klätterställningar? är det så att någon är hel och ni inte slängt den och ni vill bli av med den så kan jag köpa den av er! behöve en i källaren...
HÄRLIGT som sagt att du är tillbax!
kram kram kram kram kram kram