tisdag 1 april 2008

Dementi... ;)

No, no, no...
Vad fel det blev nu...
Jag är inte gravid, vi ska inte ha barn, går inte i väntans tider, jag är inte havande eller ens befruktad...

Oops...
Tänkte inte på hur jag skrev i inlägget nedan...
Ser väldigt suspekt ut, det erkänner jag... Ha, ha...

Det jag ville ha sagt med mitt kryptiska inlägg var bara att:

VI SKA ÄNTLIGEN FLYTTA!!!

Det är det som äntligen har hänt.
Det är det jag har väntat på i flera år.
Det är det som kommer att bli jobbigt, drygt och alldeles underbart!

Det var inte meningen att få er att tro något annat...

Annars hade det varit ett ypperligt läge att skriva APRIL, APRIL!!
just här men jag vet inte om det vore så roligt... HA, HA, HA! :D

Hur som helst så kommer denna sommar att innebära många roliga saker!
Vi ska renovera kök, toalett och badrum, tapetsera, måla, slipa, riva, bygga och sist men inte minst inreda!! Det är nog det bäst jag vet och jag kan inte fatta att bollen äntligen är i rullning...
Har redan hunnit åkt till IKEA i både U-sala och V-ås i helgen!
Hi, hi... Stackars Peter...

Vi ska bygga bo helt enkelt! När det är klart kanske det är dags att skriva ett nytt mystiskt inlägg här men inte förr... ;)

Puss och Kram på Er!

6 kommentarer:

Anonym sa...

hey åsa..;) haha ja nog trodde man allt att du hade en liten i maggen! :P
var ska ni flytta?
grattis!

Anonym sa...

Åh va kul för er!!!:)
Säg till om de är något jag kan hjälpa till med!
Jag är nämligen galet bra på att gå på IKEA och göra av med pengar....ja eller jag är galet bra på att göra av med pengar överhuvudtaget! *skratt*

Har tänkt att vi ska ta våran mysdag/kväll snart!
Snacka skit, planera (extra mycket) och skratta!;)

Visst är du ledig imorron?
Om du har tid och lust kanske vi kan ses nå då?
Puss puss min vän!

Anonym sa...

hehe, okej...:) var många som missuppfattade det där du *s*

Men va roligt att du eller ni ska jag väl säga :) ska få flytta!! Alltid lika roligt att få något nytt o att göra om det precis som man vill...jag älskar inredning men HATAR att vänta på att få göra som man vill(då pengar oftast saknas, grrr...)

Kram på dig!

Anonym sa...

Evve - Vi ska äntligen få flytta ut till Peters föräldrars hus i Saladamm! Ska bli så jäkla kul och jag kan knappt vänta! Kram!

Angelica - Det finns ingen jag hellre åker till IKEA med! Lovar att vi är panka båda två när vi åker därifrån! Bäst vi hyr en släpkärra... ;) <33

Emma - Ha, ha, ha! Jo tack, det blev lite fel... Fick tom telefonsamtal igår från folk som undrade om jag var med barn! XD

Jag älskar också inredning och jag lovar dig att du ska få följa allt i bloggen! Jag lovar också att svara på ditt mail... *skäms*
P&K

Elin sa...

åå vad kul! trodde allt att du hade en liten bulle i ugnen!! *s*

hoppas ni får flytta in snart då! *kram kram kram*

Anonym sa...

Så roligt att ni äntlligen får flytta! Vi håller på för fullt att leta hus vi. Blir galna här i lägenheten snart!