tisdag 29 april 2008

Oj, oj, oj, oj...

Shit, vilket stressigt liv man lever nu ett tag...
Det finns bara mäklare, visningar, inredningstidningar, flyttkartonger, färgkartor och tapeter i mitt lilla huvud och det går inte att slappna av! :D

Jag är både lycklig och orolig på samma gång! Lycklig för att vi äntligen ska få flytta ut till Saladamm men orolig för allt som kan gå fel...
Tänk om det t.ex inte kommer en käft på visningen!
Vad fan händer då?!
Jag får väl hoppas att min spion, Johanna kommer bra överens med mäklaren om de nu kommer att bli ensamma där ute... ;)

Idag fyller förresten min pappa år! Grattis till honom!
Att jag själv fyller år om ungefär en vecka har jag nästan glömt bort!

När jag var liten var jag alltid lika glad när min pappa fyllde, för då var det inte långt kvar till min egen födelsedag!!! Egobarn... ;)

Ikväll ska jag och Peter ha ett litet secret meeting här hemma med en hemlig gäst!
Ska bli skitspännande. Jag hoppas att allt går bra och att hon är trevlig!
Och ja, det har naturligvis med flytten att göra! Ha, ha, ha...
Jag har inget liv... ;)

Hej Hopp!

0 kommentarer: