onsdag 30 april 2008

Den blomstertid...


Idag har jag, Johanna och Selma varit på blomsteraffären och köpt blommor till min altan! Tack vare Johanna hamnade de också i sina krukor redan idag...
Hade jag köpt de själv hade de lätt stått kvar i bakluckan på bilen nu...

Hade en mysig stund med alla flickor i solen OCH BLÅSTEN!
Jag och Johanna planterade blommorna, Selma satt på en filt på gräset och roade sig på egen hand och Maggan & Majsan var också ute och njöt av solen!

M&M älskar att vara ute och det är mitt fel att de inte är det så ofta...
Jag är så rädd att de ska bli överkörda eller hamna i slagsmål!
Jag vet att jag är jättelöjlig men jag kan inte hjälpa det...

Hur som helst ska de nu få vara ute mer och det är så roligt att se de kuta runt i ljusets hastighet och klättra i träd! De är verkligen ute på grönbete!


Tog bilder från förmiddagen men jag har tappat bort sladden till kameran så jag får lägga upp bilderna när jag hittat den...

Ikväll blir det grillkväll ute i Kila hos Jonas och Johanna!
Ska bli kanon!

0 kommentarer: