tisdag 29 april 2008

Mystery Date...

Snart är den hemliga gästen här och jag börjar bli lite nervös nu...
Tänk om hon är otrevlig?!

Har kommit på att jag alltid tror det värsta om folk och situationer!

Jag var livrädd för vår mäklare innan jag träffade honom...
Jag trodde att han skulle vara stroppig och stöddig och klanka ner på hela mitt hus!
Men han är tvärtom jättetrevlig och en karl att lita på!

Jag har prata med min storebror idag och vi kom överens om att vi skulle ha grillkväll här på fredag! Shit, vad kul! Att träffa hela familjen, käka mat och umgås! Det var så länge sedan och det är pinsamt att vi träffas så sällan!

Förhoppningsvis kommer min pappa hit senare ikväll och firar lite födelsedag!
Han har som vanligt jobbat hela dagen och det vore kul
om han kunde få ledigt ikväll iaf...

Förresten har Peter köpt tårta, så han måste komma! ;)

Annars måste jag ju äta upp hela tårtan själv och vore ju helt avskyvärt!

Eller? ;)

1 kommentarer:

Anonym sa...

Åh va spännande med flytt och grejer!!:) Bara hojta om ni vill ha hjälp!

Sen så fort ni har tid så tänkte vi att du och johan skulle få träffas! Grilla lite? Vid oss eller er det spelar ingen roll!
Hör av er så fort de passar! Vi kan i princip när som helst!

Saknar dig gumsan! Hoppas på en fika i jugansbo snart *blink* Puss