tisdag 6 maj 2008

Kalas...

Herregud, vilket kanonkalas vi hade i helgen!!!

Jag bjöd på hemgjord potatissallad och alla sorter av grillat
kött du kan tänka dig! ;)
Till efterrätt blev det chokladtårta med passionsfrukt och jordgubbar.
Kesella med vanilj och jordgubb fanns för den som ville ha det.
Jag ville ha det... ;)

Så himla kul att träffas hela familjen och bara käka god mat och sitta och snacka till långt in på nattkröken! Vi har alltid väldigt trevligt när vi väl träffas och det är stor skam att vi gör det så sällan!!

Det bästa med att gå 75% är att man kan göra just så här!
Man kan dra ihop till kalas eller gå på fest och ändå hinna jobba i de flesta fall!
Jag jobbar ju lika många dagar och fortfarande varannan helg men det är sådan jävla skillnad att att ALDRIG behöva gå långa, långa dagar!
Jobbar aldrig längre än till 14.00 och när jag jobbar kväll börjar jag inte förrens 16.00 och fatta vilken skillnad det faktiskt är!!

Det är gudomligt skönt vill jag lova och jag hoppas att jag kan fortsätta gå 75 utan att bli luspank och utfattig när månaderna börjar ta slut... ;)


K.R.A.M.

0 kommentarer: