tisdag 27 maj 2008

Island in the Sun



Fy fan vad förkyld jag är!!! Jag orkar inte mer...
Nästäppa, halsont, feber och huvudvärk! Aaaahhh!!!

Tog mig iaf till apoteket idag och inhandlade ett litet överlevnadskit...
Nässpray, halstabletter, Avledon och lypsyl. Tänk vad torr i käften man blir när man är sjuk! När man är täppt i näsan måste man andas med munnen och då blir man torr om läpparna, på tungan och i hela jävla munnen!
Nu är det iaf slut på det eftersom jag skaffat nässpray och riktigt lypsyl! HA!

Idag har jag legat i soffan hela eftermiddagen och kollat på gamla favorit-musikvideos på youtube! Min all time favoritvideo är denna!
Weezer - Island in the sun!
SÅÅÅ gullig och söt! Låten är också riktigt bra, man blir glad av den. Men videon gör att man bara sitter och tokflinar! I love it! Den finns tusen små sekvenser i den här videon som gör att jag blir glad i hela min sjuka kropp!!

Visst är den gullig?

Det är bra att det är något som piggar upp denna förbannade förkylning!!!




6 kommentarer:

Anonym sa...

Ja det var verkligen en riktigt fin o söt video med alla dessa djur :) Bra låt med!!
Krya på dig nu!
*kramar*

Anonym sa...

Usch så jobbigt med förkylning!! Men så roligt för er att ni fick huset sålt!

Dressingen finns på Åkrahallen, där de har drassingar och sånt!

Anonym sa...

Tack s¨å mycket:)

En inredoholic sa...

Klart du får länka!! Och du, krya på dig!! Mys med lite tidningar och rå om dig.

Vad gullig du är som skriver så fint om min blogg och mina inlägg. Jag blir varm inombords!

Kramis Jannice

Anonym sa...

är du förkyld igen vännen. nej det är skönt att sova själv ensamt.å ingen arm å ligga på.. men jag får ta katterna i natt=) kram krma

Elin sa...

krya på dig vännen!!! inge kul att vara sjuk! hoppas du blir bättre!!