fredag 9 maj 2008

Orka...

Hade en bra dag igår! Jobbade först och sen blev det lite flyttgrejer som skulle ordnas... Efter det var det äntligen dags för lite kalas!
Fick fina presenter som jag tackar så hemskt mycket för!

Av mitt älskade gudbarn fick jag den sötaste blomman! Som hon dessutom valt ut själv i affären... Kanske blir florist en dag? Eller hockeyspelare! Hon spelade hockey med Peters hockeyklubba (hockeyspelaren) och hans hockeyhandskar... Såg för kul ut!
Måste verkligen hitta min sladd till kameran så att jag kan lägga ut lite bilder!
Men jag orkar inte leta... :/

En annan sak jag verkligen inte orkar är att städa!!!
Jag gör inget annat! När som helst kan mäklaren ringa och har en privatvisning på gång! Det är ju inte direkt läge att säga:
"Nej tyvärr, ni kan inte komma. Det är så stökigt här!

Man går på tå hela tiden och jag trodde att det bara skulle vara en visning och sen var det bra! Men det kan tydligen komma folk när fan som helst!
Idag kommer det en karl och tittar så jag måste snygga till det lite här hemma IGEN!!
Som tur var fick jag ju en orange dammsugare i födelsedagspresent som jag tänkte inviga nu!

Den stora visningen går av stapeln imorgon och jag hoppas bara att det bara behövs en visning! SÅ ATT JAG SLIPPER DET HÄR!!!

Nej, nu ska jag städa... Känner mig som Askungen...

1 kommentarer:

Anonym sa...

Jojomensan! Hon berättade om hönshuset och att hon tyckte de va synd att ni hade brännässlor dör istället för höns! *asg*
Och hon pratade även om hur du och hon skulle bygga en varsin trädkoja sen, en som du kunde sitta i och en som hon kunde sitta i, när ni flyttat!

Tusen tack för en jättetrevligt kalas i jugansbo!! Ser fram emot våran grillkväll massor!!

Puss puss
Hälsa Peter!:)