fredag 9 maj 2008

Orka inte...


Nu är de snart här och ska titta på huset... Jag har städat som en galning men är fortfarande inte nöjd... När de har varit här är det bara att sätta igång igen!
Ska nämligen ta det sista inför stora visningen.

Jag är trött i hela kroppen och det känns som om jag har feber.
Johanna, har du smittat mig eller var din "förkylning" allergi?
Hoppas du mår bättre snart iaf!

TACK!
Tack för alla fina gratulationer förresten!
Väldigt uppskattat ska ni veta! <3

Söta Anna Björkfall!
Kul att du läser min lilla blogg!
Skulle vara kul att träffas någongång.
Skulle så gärna vilja se er lilla prinsessa! ;)

Ha det så bra allihopa!
Lot´s of Love!

2 kommentarer:

Anonym sa...

för de fösta såa grattis i efterskott.. tänkte på dig hela dagen den 8:e hoppas du hade en bra dag.. saknar dig med ska du veta.. kan du inte komma ner hit.. så kan vi åka å kolla på kyrkor å kolla där dom spelade in arn på lite så.. skulle vara super skoj.. puss

Anonym sa...

"Söta Anna Björkfall", va gullig du är!! =)
Skulle vara jätte kul att träffas och fika lite nån dag. Har ju inte sett dig på evigheter. Allt bra med dig annars och så? Massa kramar