tisdag 13 maj 2008

Sleepover at the Kila Slink...


I lördags efter visningen var det som att luften gick ur mig! Visningen gick bra så det var skönt! Enda missödet stod min älskade lilla Maggan för.
Kanske skulle kalla det för "kissemissödet"... HA, HA, HA!! Jag är bra fyndig...
Hon rymde nämligen en kvart innan mäklaren skulle komma och det var lögn i helvete att få tag på henne men det löste sig tack och lov...

Kvällen avslutades på bästa sätt! Vi åkte ut till Jonas och Johanna och grillade!
Allt från Johannas avancerade, marinerade kött till Hotdogs med bröd stod på menyn...
Fick även en kalasgod välkomstdrink med bl.a rabarbersirap och sprit samt björnbär på en cocktailpinne! Vissa, mindre intelligenta gäster trodde att det var en köttbulle som drinkdekoration (nämner inga namn...) men jag kan lova att det var ett björnbär! Efter välkomstdrinkar och gott käk spelade vi kubb vilket var rena rama vilda western! Ha, ha, ha! Grymt kul! Och grymt seriöst... VM-klass! Nästan...
Tro mig, jag vet vad VM-klass innebär. Vi var nämligen tvungna att googla reglerna efter spelet... Hur som helst så förlorade mitt lag efter fyra matcher och det var MITT fel, gott folk! Man kan nämligen INTE ha en tjej i laget... HA! Töntar... ;)
Så usel var jag faktiskt inte...

Sen blev det hockey för hela slanten! Alla är bögar, fascister och idioter i detta Hockey-VM! Bara så att ni vet det... Allt enligt Grabbarna Grus som t.om måste googla kubbregler för att få ro i sinnet... Karlar... Hi, hi..

Okej, jag kanske inte är så bra på kubb men det väger jag upp med mitt klockrena sinne för matchresultat! Alla tippade resultatet innan matchen började och gissa vem som fick rätt? Just det! JAG! Mohahaha.... REVENGE!!

Nästa gång ska jag fan satsa en femhunking på unibet eller liknande men då förlorar jag väl kan jag tro...

Sen kväll blev iaf natt innan man visste ordet av och det hela slutade med att vi sov över hos Jonas och Johanna. Vilket var helt oplanerat men mycket trevligt. Fick nybakade scones till frulle! Lyx!

Ja, just det! Fick ju en födelsedagstårta till kaffet i kubbpausen! Johanna hade nämligen gjort en födelsedagstårta till mig och Dennis(som fyller år dagen före mig) och jäklar vad god den blev! Med rabarber och våra namn och ålder på! Åsa 25 och Dennis 26! Sen stod det 51 med stora siffror på tårtan!
Gulligt gjort! Tack Johanna!

2 kommentarer:

Elin sa...

det låter som ni har haft det väldigt trevligt! du skriver så bra! är så kul att läsa:)
Men nästa gång ni är i kila får du allt traska över och säga hej! ;)
*kram kram*

Johanna sa...

Ja kära nån, visst var det väl en jäkla trevlig kväll? Hysteriskt rolig i alla fall! Och att baka eran tårta var bara roligt! Mecka med sånt är liksom aldrig nått besvär! :)