torsdag 15 maj 2008

Efter Efterlyst...

Har just tittat på det sista Efterlyst och kan inte bestämma mig för vad jag ska göra nu! Gå och lägga mig, ta en liten snabbpromenad innan det blir riktigt mörkt, titta på TV, bada eller ta mig en sista titt i badrumskatalogen... Ska nog beställa badrummet och gästtoaletten imorgon! SPÄNNANDE!! GAHH! :D

Såg just på TV3 att Bodyguard går i helgen! Klassiker!
Enda romantiska film jag gillar...

And IIIIIIIIIIIII will always love yooooooooooooooooooooooooooooooou!!!! XD

Nu tittar jag på ett nytt program jag aldrig sett förut! Murder på 3:an. Handlar om några amantörer som leker CSI och ska försöka lösa ett dubbelmord...
Ganska spännande och nu måste man ju se hur det går för dom!
Blir nog alltså TV:n som vinner ikväll! Igen... ;)

God kväll, everybody!

1 kommentarer:

Anonym sa...

det var rätt intressant program det, Murder.

man skulle ha blivit polis istället...