tisdag 20 maj 2008

Ledig!

Nu är jag ledig efter en vecka på jobbet! Skönt som fasen!
Ska ta mig till stan nu och handla lite mat! Lunch och middag...
Ikväll blir det hemgjorda pannbiffar med gräddsås och lingon!
Det är så gudomligt gott, speciellt min pappas pannbiffar... Mmmm...

Men först ska det väl bli lite lunch. Jag vet bara inte vad. Har alltid så svårt att komma på vad man ska äta! Jag ska nog börja införa en veckomatsedel i detta hushåll!
Lättare att handla och lättare att laga! Jag vill inte ens tänka på hur många timmar i veckan jag lägger ner på att bara försöka komma på vad man ska ha till middag!

Annars blir det väldigt lugnt idag. Måste skaffa flyttkartonger så att jag kan börja packa ordentligt. Mäklaren ska höra av sig idag och vill det sig väl så skriver vi alla papper i veckan och sen är det äntligen klart! Har gått snabbt och smärtfritt måste jag säga men det är jävligt skönt att det börjar bli färdigt nu!

Igår var vi och kikade på svärföräldrarnas nya hus! Mysigt! Gillade altanen riktigt mycket och det stora rummet på bottenplan kommer bli SÅÅ fint kan jag lova!
Nu är det verkligen "på riktigt" och det känns helt underbart!
Efter det blev det pizza ute i Saladamm och först då slog det mig att vi faktiskt ska bo där! PÅ RIKTIGT! Åååå! Ha, ha!

Jo, nu vet jag vad jag måste göra idag! HITTA MIN KAMERASLADD!!! Så att jag kan lägga ut lite bilder! Har hela kameran full med bilder jag inte får över till datorn!
Men först blir det stan och första, bästa mataffär!

Peace and Love!

Grattis lilla svärmor på namnsdagen!

1 kommentarer:

Anonym sa...

hej tror ja såg er i går...eller visst har de köpt på mamre?
vi satt där och käka hos ett par kompisar!!
japp snart flyttar både ni och vi...nrä flyttar ni?