torsdag 2 april 2009

Hallå!

Ny dag! Jobbar kväll och börjar mitt helgpass i samma veva...
Verkligen skittråkigt men det borde väl gå det med...

Har lite saker som ska fixas till nästa helg men man får väl börja när tillfälle ges, så kanske man hinner...
Ska inte, vill inte, tänker inte, får inte stressa!
Det är inte värt det! Det brukar lösa sig iaf, det brukar bli bra även om det inte är perfekt (enligt mig...) och huvudsaken är väl att man har trevligt med folk man tycker om?! Men jag vill för mycket! Har alltid varit så perfektionistisk att om minsta lilla sak inte blir som jag har planerat så känns allting förstört!'

Men den här gången ska jag lägga all stress och skit åt sidan och bara ta det lite lugnt och njuta av god mat och trevligt sällskap!

Jag har föresten blivit beroende igen... Det är inte snus den här gången! Det är inte Lypsyl och det är inte ens nässprej... Jag har blivit beroende av mitt Wii Fit!
Det är hur kul som helst och imorse när jag vaknade hade jag en härlig träningsvärk i ben och armar! Så nu ska jag snart ta ett "pass" igen... Yogan och aerobics är roligast! Man känner sig jävligt korkad där man står det ska erkännas! :D Men jag är ju som sagt ensam så man slipper ju skämmas bland annat folk iaf... ;)

Sen blir det laxlunch med avocado! Man mår faktiskt mycket bättre när man äter regelbundet! Bättre sent än aldrig...

Vi hörs!

2 kommentarer:

Elin sa...

Wii Wiill komma och spela Wii med er!!! magnus tjatar om Wii hela tiden *s* han vill så gärna ha ett sånt.. ska väl bli ett sådant så småningom... men men.. inte just nu.. men det skulle vara sk*t kul att komma och spela lite wii:) så kan jag gå och ta in hästarna *s*
hoppas din helg blir så bra den kan!! nästa helg är det påsk och då får du ju ha det trevligt:)
kram kram kram

Angelica sa...

Jag vill oxå ha ett Wii Fit! Ska införskaffa mig det så fort pengarna finnes!

Puss på er!