måndag 6 april 2009

Wunderbar!

Tänker inte sitta här så länge till! Ska utnyttja min balkong så mycket jag bara kan idag! Tänk så fint det är ute!

Var och tittade på utemöbler i helgen! Hittade inga som passade... Tycker de är så rangliga på något vis! Känns som man knappt törs duka ett bord utan att det rasar ihop! Tittade iofs bara på Jysk och de är väl inte direkt kända för god kvalitet! ;)

Ska fortsätta min jakt på en gigantisk utemöbel att ha på altanen på baksidan! På balkongen och verandan på framsidan kan vi lika gärna ha de två uppsättningar vi hade i Jugansbo! Med nya dynor och lite kuddar blir de som nya iaf och det känns onödigt att köpa nya när de man har knappt är två år gamla! Har gått och blivit ekonomisk på äldre dagar tror jag... :D Tänker efter före...

Nej, nu ska jag snart ta mig in till stan och handla lite mat! Sen tänkte jag hinna kika in på Blomsterverkstan och kolla om de har något fint påskpynt! Skulle vilja ha en fin blomgrupp och någonting man kan ha stå ute på trappan!

Sen ska jag ta en sväng om med mitt Wii igen! :D
Har verkligen blivit beroende... ;)

Ska bara sitta en kvart på balkongen först... Eller en halvtimme kanske... ;)

1 kommentarer:

Ida.E sa...

Träffade du min mamma på blomsterverkstan då? Hon jobbar ju där nuförtiden =)

pösssss