tisdag 7 april 2009

Jobb...



Jobb igen! Känns som att man inte gör annat! ;) Har man jobbat hela helgen kan man väl få vara ledig två dagar tycker jag! En dag räcker inte...
Men jag jobbar kväll och fick en lång sovmorgon imorse iaf, så det är ingen fara...

Sen ska det bli kul att jobba ikväll eftersom min semesterfirare äntligen kommer tillbaka! Hon har varit i fjällen alldeles för länge men nu är hon tillbaka och allt blir som vanligt!

Har på tal om ingenting ätit en väldigt god frukost idag! Har blivit riktigt duktig på att äta frulle faktiskt! Hemligheten är att förnya sig ofta och inte äta samma sak tills man tröttnar och slutar helt! Har gjort det allt för många gånger... :D

Imorse blev det en macka med det lätt godaste pålägget! Philadelphiaost, rökt kalkon och massa tomaaat! Mmm... Jättegott! Till mackan blev det kaffe och lite solsken... Satt på balkongen en stund men det var inte lika varmt idag som igår... :(

Har förresten hittat massa krokusar i trädgården!

Nu ska jag kasta mig i duschen och göra mig iordning för lite arbete...

Tjing!

2 kommentarer:

Elin sa...

låter riktigt gott med den fär frukosten! jag är jättedålig på frukost! men jag äter.. för att jag måste, men inte är det gott inte... jaja... det är gott på helgerna när man kan sitta och äta länge och vara "hungrig". Hoppas allt är bra med dig!! kram kram

Angelica sa...

Ohh...det pålägget ÄLSKAR jag oxå!!
Kan rekomendera nybakad baguett eller chiabatta med philadelphiaost, rökt kalkon, tomat och ärtskott på!!!
Milda Matilda så mumsigt!!! :)

Kan vi inte ta en grillkväll ihop snart då? Hos er kanske? Eller här...de kvittar!:)