söndag 12 april 2009

Påsk...

Min påsk blev väl tyvärr inte som jag hade hoppats på...
Vaknade på långfredagen av att någonting var fel... Väldigt fel!
Jag hade nackspärr! Fy fan säger jag bara! Har fortfarande ont och fick sitta som en stelopererad idiot på påskmiddag hos svärföräldrarna och glo ut genom fönstret! :D
Det var den enda vinkel som fungerade... ;)

Tokfint väder hela helgen och det har hänt en hel del här hemma och ingenting är tack vare mig! Peter har varit, eller är jätteduktig och fixar och donar här ute på gården! Jag hör motorsåg, vedklyv, hammare, skruvdragare, traktorgrävare, lastmaskin och ibland även svärord... ;)

Skulle gärna hjälpa till men det går fan inte! Jag ska smörja med lite tigerbalsam och massera ordentligt och hoppas att det går över!

Puss i Påsk!

1 kommentarer:

Elin sa...

Miss you!!!!!!!!!!