torsdag 7 maj 2009

Hej!



Var ett bra tag sedan jag var in här och skrev ser jag! Det har hänt mycket sedan den 12 April, sist jag skrev alltså... Både saker som har varit riktigt sorgliga och jobbiga som har gjort att man varken har haft tid eller lust att sitta här och blogga. Men sen har det tack och lov även hänt någonting underbart i mitt lilla liv! En sak som inte heller har givit en någon som helst lust att sitta vid datorn och glo! Jag har helt enkelt haft bättre saker för mig! HA! :)
Efter regn kommer solsken, eller vad säger man? ;)

Nu ska jag inte vara en pain in the ass och skriva obegripliga saker som jag iaf ALDRIG tänker förklara... Ville bara tala om att det har hänt en jävla massa på en månad, både bra och dåligt och det är konstigt att en hel värld bara kan vändas upp och ner på fyra veckor... Om det så bara är min lilla värld så är det lik fan en galen förändring som jag både är spännande och småläskig...
Men jag har kommit på en sak: Jag är stolt över mig själv nu! För jag är modigare än jag någonsin varit... Det är coolt att ha något att vara stolt över! ;)

Alla har något att vara stolta över man måste bara komma på vad det är och varför...
Tricky, I know...

Finns bara en människa som förstår mig nu och inte ens hon vet hela sanningen! Eller sanningen... Det finns ingen sanning egentligen, bara en historia och den är inte slut än!
Den har bara börjat...
Johanna, we´ve got some catching up to do!! ;)

Så är det! Livet är underbart! Men nu var det ur världen och jag ska aldrig ta upp det mer så ni behöver inte undra och inte fråga, för jag tänker inte svara! ;)

Det är vår och imorgon blir jag gammal! Men inte bara äldre utan mognare, modigare och bättre! Känn på den! :D

KRAM!

2 kommentarer:

Johanna sa...

Hmm, det låter spännande du min vän! Ni kan väl komma hit och grilla nån kväll, så kan vi ta en promenad tills bena trillar av och prata tills vi blir blåa i ansiktet? Känns som att jag skulle behöva ta del av ditt nya perspektiv faktiskt! Stor kram!

Elin sa...

du med dina kryptiska meddelanden!