torsdag 28 maj 2009

Regn...



Satan vad det regnar!!! Alldeles vitt utanför fönstret ju! Hade hellre krupit upp i soffan, under en filt och kollat på en bra film nu men jag jobbar ikväll och ska snart göra mig i ordning för det... Har ingenting bättre för mig heller! Behöver inte städa, tvätta eller ordna med disken för det är redan klart och igår fick jag för mig att göra iordning "Annas rum", äntligen... Blev bra med min nymålade soffa och jag fick iaf upp en tavla! ;) Peter får sätta upp resten sen...

Det är tänkt att vi ska ha en garderobsvägg mittemot sen, men vi har inte hittat någon som passar än... Sen ska ju dessa jävla lister målas också!! Tänkte ta det i helgen när det ändå blir massa husfix! De ska börja bygga vägen samtidigt som vi ska börja med trädgården och förhoppningsvis så kan vi börja måla huset också. Hoppas av hela mitt hjärta att det faktiskt blir så fint väder som man har hört!

Igår blev det ju övningskörning på e.m och det gick väl bra... Men jag vill inte ha den bilen! Gillar Volvo men inte en vit Volvo och inte en Volvo med manuell växellåda! Spelar ingen roll att det var alldeles ny! Peter ville nog men jag var en riktig bitch och sa nej... :P
Nu ska vi antagligen beställa en annan. En som är svart och har automatlåda... :P
Fick med oss en massa papper därifrån och skulle vi beställa den nu skulle vi få hem den i augusti... Det är mycket med det där och jag bryr mig inte så hårt men visst vore det coolt med en alldeles ny bil, direkt från fabriken... Den som lever får se...

Nu ska jag duscha!

Tjing!

3 kommentarer:

Frida sa...

Vad fint du/ni har det:-)
Kram Frida

Elin sa...

hej babe!!! ;) allt är bara bra här! sitter och betalar räkningar.... inte så kul kanske, men ett nödvändigt ont... jag fick inget kort?? vad gulligt att du skickade! tack tack, men jag har inte fått ngt:´´( vad pysslar du med framöver då? nån liten minut ledig kanske du har från trädgårdsarbete och husfix? och om vi kan hitta någon minut samtidigt då vi båda är lediga från allt sånt så skulle vi ju kunna hitt på nå? hoppas allt är bra med dig!!?? ser jättefint ut i rummet på bilderna, visst är det rummet innanför hallen? kram kram kram

Elin sa...

Du och jag berit! bara du och jag! i Avesta! som sagt, det har ju funkat jä*ligt bra förut:) Skulle ha åkt med på crousing i avesta imorrn men magnus mormor och morfar har fyllt 70 så de ska bjuda på middag..... men men, det kommer fler sommarkvällar:) Vi ska absolut åka en sväng te avesta! och jag är såå sugen på att åka till Åsby oxå... köpa massa blommor:) Synd att jag inte fick kortet:( men det är ju tanken som räknas som sagt *s* tack tack tack! Hoppas allt är bra med dig! är du ledig i helgen?
här är det bara bra, sitter på altanen och dricker en sommrig driknk! LOVELY!!!!! ha det så bra systra min! kram kram kram