söndag 31 maj 2009

Natt...

Klockan är 00:35 och jag sitter och väntar på Peter som kör fyllskallar... :)
Själv är jag fullt nykter och sitter och nästan ångrar att jag inte gick på fest ikväll... Men men, måste vara pigg och kry imorgon för då blir det galet mycket jobb här hemma... Hade varit mer semester att åka och jobba men jag tog ledigt ändå! ;)

Innan jag åkte och jobbade idag hann jag bli två äppelträd och fyra vinbärsbuskar fattigare! Hi, hi... Skönt... När jag kom hem vid 22.00 fanns det inte mycket kvar av sly, småträd och buskar... Tänk så stort det blev! Stort och ljust! Huset ser mycket större ut och jag kommer inte ens sakna den stora syrénbusken som nu både är död och begraven!


Imorgon blir det vägbygge och finlir runt rabatter och annat! Sen börjar de nog måla imorgon också! Det är det som är mest spännande om ni frågar mig! Kan inte vänta tills det är klart!! Sännande som fasen och jag vill så gärna se resultatet!
Tror det kommer bli en fruktansvärt stor skillnad!! :D

Nu kommer fyllechaffisen hem!

God natt!

0 kommentarer: