onsdag 27 maj 2009

Vardag...

Sitter i min stora ommöblerade soffa och dricker en kopp thé... Hade tänkt gå ut och gå en liten promenad men det kan man ju tyvärr glömma i den här jävla blåsten!! Skit också! I söndags fick jag en galen tanke om att möblera om i stora vardagsrummet! Eller söndags... Söndags kväll is more like it... Lillebror såg ut att brista ut i gråt när jag började tjata om hur vi skulle göra och Peter kallade mig för Hitler! :) Men allt gick bra och jag blev nöjd! Ska bara fixa lite tavlor till dessa väggar och kanske en hylla... Är lite väl tomt nu...

Idag är jag ledig efter en heldag i U-sala igår! Gick väldigt bra allting men jag var iaf trött när jag kom hem! :)

Ledig som sagt men klockan ett ska jag vara inne i stan och göra något jag aldrig gjort förut... Lite nervös för det men det går nog bra!

Nej, nu ska jag dricka upp mitt hallonthé, som förövrigt smakar banankola... :/
Sen ska jag hoppa in i duschen och göra mig i ordning för dagens äventyr! :)

Ikväll ska jag provköra en splitter ny Volvo v70 som Peter är sugen på! HATAR manuella växellådor efter år av fuskkörning med två automatbilar... Men man får väl öva upp sig... Övningskörning helt enkelt!! Ha, ha, ha!!

Puss & Kram!

0 kommentarer: