onsdag 1 april 2009

Ledig...

God dag! En solig, fin och blåsig dag i April... Irriterar mig på denna äckliga snö och tycker att det är synd att det blåser men visst är det superskönt att våren äntligen är på väg! YES! Snart dags att ta oss iväg och införskaffa lite nya utemöbler, en ny grill, balkonglådor och lite annat smått och gott! Dynor också! Behöver nya dynor till alla utemöbler... Synd att det är så förbannat dyrt bara... Borde ingå tycker jag! ;)

Igår var jag nära att ta in en hästrackare alldeles själv! Men jag fegade ur... :D
Både Peter och jag höll i grimman och gick över stallbacken... Tyckte det gick fint!
Då släpper Peter och jag ska gå sista biten själv... Går fortfarande fint tills den besten vrider huvudet och börjar tugga på min jackärm! I min lilla värld försöker den lätt döda mig genom att hugga mot min handled och kroppspulsåder!
Vidriga djur! Vad fan ska de hålla på så där för?! Den ser väl för fasen att man är livrädd?! Kan de inte vara lite schyssta då?! Jag bara undrar...
Ikväll ska jag ge det en chans till och då hoppas jag att det går bättre... ;)

1 kommentarer:

elin sa...

snälla snälla snälla!!!! kaaaan jag inte få följa med och dona med hästarna!!!!!!!!! åååå vad mysigt!! snälla snälla snälla!!! jag gör vad som hellst bara jag får mocka och leda in några hästar!!! *ler*