tisdag 31 mars 2009

Påsk!


Jag älskar påsken! Är inte mycket för högtider egentligen men jag gillar påsken av det enkla anledning att den är just enkel!
Inte lika galen som den förbannade julen!
Blev verkligen riktigt glad när jag kom på att jag är ledig i påsk! Yes!
God mat, godis, påskmust, familj och trevligt sällskap! Tänkte släpa ihop min kära familj och fira påsk här hemma i år! Tyckte det var så trevligt att fira julen här hemma så jag vill köra påsken här också! Pappa får som vanligt stå för maten... ;)


GLAD PÅSK! :D

1 kommentarer:

Elin sa...

SJÄLVKLART hjälper jag dig med dina blom-bestyr! jag RÄKNAR med att du ringer mig när det är dags! ÅÅÅ vad mmysigt! när det blir lite vår och varmt så tar du och jag en tur till åsby och shoppar loss på blommor!!! åååå, du skulle sett mig och pappa där förr förra året... vi var som två kalvar på grönbete där, mellan rosbuskar och äppelträd! *s*nu blir jag ju nyfiken!! hoppas jag får det där mailet snart:):):):):):) mår du bättre från alla förkylningar och magsjukor nu? här är det bara bra... men jag saknar dig! vill du, så måste vi ses snart!! bestämma ett datum, så det blir av!!! *kram kram kram kram*