måndag 2 mars 2009

Bord!



Kunde inte hålla mig! Har målat det en gång och jag tror nästan att det räcker! Jag menar, det var ju vitt innan och färgen verkar täcka bra. Mitt "proffs" till sambo hade nog lite roligt åt mig fast han sa att jag var duktig...

"Man ska stryka på en färg Åsa, inte slå in den!"
Den meningen har jag hört alldeles för många gånger det senaste året! :D

Det är väldigt skönt förresten att ha ett omöblerat "skitrum" som man kan använda till sådana här saker! Fungerar även bra som liten lagerlokal och kattoalett, eftersom kattlådorna står därinne! Ännu bättre är det att man kan stänga dörren ordentligt om sin masterpiece! Så att man inte har flera små fina missetassar som dekoration... ;) Men det måste väl bli ändring på att ha ett "skitrum" snart eftersom altandörren finns där inne och det är väl inte så kul att knappt komma fram till den i vår, för alla grejer som står i vägen... *skäms* Skärpning! ;)

Nu luktar det mat där nere så nu ska jag smyga ner och kolla vad man får!



Nu är det bara att vänta på att skiten ska torka! ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

KANON FINT BORD ÅSA.. DET DÄR KOMMER BLIR SKIT SNYGGT DE DÄR..VAD GJORDE MÄSTERKOCKEN FÖR MAT ÅT DIG DÅ=) KRAM KRAM

Elin sa...

Vilket fint bord! kan man få se en bild på nya byrån? jag har en känsla att vi har lika... fast jag har svart... :) skulle ju inte bli så förvånad hihihihi

allt bra med dig? jag mår fint! är lite trött bara, men men, det går över!! kan ju sova.. det brukar hjälpa... *s* jobbar du i helgen? *kram kram kram*