onsdag 18 mars 2009

Fylla...

Utmanad av Linda!

1. Gå in i mappen "Mina bilder"
2. Gå in i sjätte mappen och välj den sjätte bilden i den mappen.
3. Visa bilden på bloggen och skriv något om den.
4. Invintera sex stycken nya till att vara med på utmaningen.
5. Länka till dem, och låt dom veta att dom är utmanade.

Ha, ha! Här är min bild! Riktigt glad, riktigt full och riktigt dålig på att knäppa kort! Men jag tycker nog att jag har fångat känslan väldigt bra iaf! Känslan av en riktigt lyckad kräftskiva med mycket trevligt folk från jobbet i en vinkällaren i Varmsätra...

Den där Pridevodkan fick även följa med mig på en annan jobbfest förresten! Men där tog den tyvärr slut tillföljd av för många och stora snapsar i Heby Folkets Hus egna kaffekoppar, som "faktiskt är till för att dricka kaffe i!" som någon skeptiker uttryckte det... Ha, ha...



Är bara tvungen... Ännu en fyllebild från den kvällen... Jag som brukar vara så skärpt! ;) Vad hände? Tror att tanken var att jag skulle knäppa kort på den som sitter på andra sidan bordet! Men jag knäppte för tidigt! Eller försent... Därom tvista de lärde... Ha, ha... Väldigt spännande var det att gå igenom kameran dagen efter...

Jag utmanar vem som helst! Men det vore kul om Moa, Elin, Angelica, Kristin, Johanna och Hanna antog utmaningen!

1 kommentarer:

Johanna sa...

Stiliga bilder, det ska sägas! Kan tyvärr inte delta i utmaningen då jag nästan inte har några bilder på den här datorn!