onsdag 4 mars 2009

Ledig...


Nu ska jag in till stan och fixa lite grejer...
Eller egentligen inte än... Ska vänta till posten har kommit. Mina Traderagrejer kanske har kommit och då tar jag dom på en gång! Jag tror att jag vet var DHL levererar i Sala men jag är inte säker... Hoppas det står på avin... ;)
Vore kul om de kommit iaf! Hoppas, hoppas...

Ledig idag och tänkte efter mina äventyr i stan, börja mitt nästa projekt...

Har fått en gammal fin kökssoffa av min kära svärmor! Den tänkte jag måla om i en vit eller grå färg! Det finns bara ett litet problem...
Just det! VIT eller GRÅ?!?!

Kan inte bestämma mig... Grå passar bättre där den ska stå! Där blir det perfekt med en grå soffa! Men om jag om något år vill flytta på den kanske det inte passar lika bra? Då kanske det är bättre att gardera sig med en vit soffa?

Nej! Skit i det! Jag vill ha en grå soffa och därför tänker jag måla den grå!
Det blir iaf en väldigt ljus grå färg så det blir nog bra ändå!

Ha det bra idag!

På återseende!

2 kommentarer:

Anonym sa...

nej det blev ju vara ett.. jag va in till karoline på kvälls kvisten och fixade mina ögonbryn.. tänkte skriva ett inlägg nu.

Elin sa...

Grå blir nog jättebra! det passar ju faktiskt ihop med vitt och många (alla) andra färger, jag tycker själv det är skit snyggt med grått och sen ha ngn stark färg till.. på tex nån kudde lr så... det gör sig så bra mot grått! ja, du våran heter oxå hemmnes... och har fyra lite mindre lådor överst och fyra under.. ser nästan ut som en gammal apotekar-bänk... ääää jag lägger ut en bild!! *s* trist för dig att jobba i helgen... men det går väl det å.. själv vet jag itne vad vi ska hitta på än.. men det brukar lösa sig! *s* ha det så bra!! puss och kram
p.s. sony-monstret hälsar;) hon har försökt ätit upp min fot idag, men annars är hon ganska vänligt inställd;) "I come in peace" hihihihi