tisdag 10 mars 2009

Ingen vår...

...idag heller!

Man kan vara säker på att det aldrig blir vår så länge det snöar i en vågrät riktning! Sanna mina ord! Fy vad jag är trött på det här nu!

Ikväll jobbar jag och har lite saker jag måste fixa innan dess så jag ska snart åka in till stan. Hade tänkt gå ut och gå en liten stund innan men det kan ett klenben som mig glömma! Skulle jag ge mig ut i det underbara vårvädret, i snålblåst, minusgrader och snöblandat regn skulle jag lätt bli tokförkyld! Attans...

Peter tyckte att filmen var jättebra igår iaf! Det trodde jag inte faktiskt. Men som jag redan förutspått så fick man förklara en hel del! Ha, ha... "Vem var det där nu då?", "Varför gör de så där?", "Är de där fiender?", "Lever han eller dog han?"
Som att titta på film med en liten unge... :P

Bra film alltså och maten var jättegod, så det går alldeles utmärkt att ha fredagsmys på en måndag!

The Friday Mys... ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

åååå tänk att den är så underbar den filmen!!! måste se den igen! men jag såg tvåan sist, så nu ska jag nog kika på ettan till helgen:) tvåan är bra sånär som på när hästen dör:´´´´´´( men det har ju med handligen att göra, men jag vågar inte titta eller höra på det... hur är det med dig annars då? jag håller på att bli förkyld IGEN! suck! men men.. det är sånt som händer, syrrans flickor är hostiga och har feber så det är väl det jag fått, träffade en av dom i helgen så... nu är det snart lunch!!! tjooohoo:) hungrig!!!! puss och kram kram kram kram kram kram kram

Anonym sa...

nu har jag en utmaning till dig kram