måndag 2 mars 2009

Måndag...

Måndag igen och jag har tagit ledigt idag. Skulle till vårdcentralen idag med det blev ändrat i fredags så jag ska dit imorgon istället... Hmm...

Därför blir det en lugn dag idag istället. Ska städa undan berget av kartong som ligger utanför sovrummet... Vet inte hur jag ska gå till väga bara... Kommer få springa tusen gånger upp och ner till pannrummet innan jag fått med mig allt...
Suck...

Sen ska jag till pappa på e.m och hämta det gamla bordet jag surrade om förut!
Ska försöka måla på det ikväll och hoppas att det torkar över natten!
Kommer bli bra tror jag! Sen ska jag försöka sy en stolsdyna till min stol också! Finns bara ett problem! Jag hatar att sy och tycker det är olidligt tråkigt! Om det så bara gäller en stolsdyna... Men det vore lite roligt också, när det väl är klart vill säga... Kul att pyssla lite själv...

Lugn helg har det iaf varit! Sovrummet är klart, så när som på bordet och stolsdynad...

Var på födelsedagsfika igår och käkade minisemlor och god tårta!
Tusen tack Johanna!

0 kommentarer: