torsdag 19 mars 2009

I <3 Tom

Tom Ford - Charles aviator sunglasses

Till följd av mina vårkänslor har jag naturligtvis gått och blivit kär...

Kär i Tom Ford! Eller inte i honom kanske men i hans skitsnygga solglasögon!
Är det någon som känner för att skänka mig 320 Euro så vet jag iaf vad jag skulle göra med dem om jag säger så! ;)
Har fått för mig att jag vill ha ett par tidlösa pilotbrillor! Vet inte ens om jag passar i sådana men det hindrar ju inte mig från att kika på olika shoppingsidor i en mindre evighet! Har spanat in ett par andra från Roberto Cavalli (Cercione metal aviator) som också är finfina och dom är ju inte billigare direkt... ;)
Men inte ens jag tycker att det är värt det. Speciellt inte eftersom jag alltid tappar bort mina solglasögon efter en vecka eller två...

Men Tom Ford-brillorna är sååå snygga och man är väl lite mer rädd om ett par brillor som kostar nästan 3500 kr, om man jämnför med ett par man köpt för 70 spänn på H&M...

Man kan ju se det som en investering? Man kan ju ha de i flera år...

Nej som sagt, inte ens jag tycker att det är värt det! Eller gör jag det?
Ha, ha... Jo, jag gör nog det... :D



Bild: www.net-a-porter.com

0 kommentarer: