tisdag 24 mars 2009

Utmattning...


Det är i sådana här stunder man märker hur jävla otränad man är! :D
Jag har träningvärk i ta mig fan HELA kroppen av alla spyvändor de senaste dygnet... Jag har tom ont i ögonen... Man kan väl inte ha träningvärk i ögonen?! Suck...

Sen har jag vänt på mitt dygn eftersom jag har har sovit alldeles för mycket... Nu är klockan snart tolv och jag borde gå och lägga mig men istället sitter jag och kollar på någon äcklig skabbfilm på SVT om några jäkla pundare som säljer knark...
Filmen heter Go och Katie Holmes är med. Tänk så söt hon var förut! Eller innan hon gifte sig med Tompan. Ser rätt härjad ut nu för tiden tycker jag...

Nu är filmen slut och det är jag också! Så det blir sängen på en gång! Hoppas jag kan sova bara! Är rädd för att man inte kan sova hur mycket som helst... ;)

God Natt!

1 kommentarer:

Elin sa...

Krya på dig gumman!!!! kryp ner under en filt, kolla på SATC filmen och drick lite blåbärssoppa så kanske det känns lite bättre... kram kram kram kram kram