onsdag 4 mars 2009

Dinner...



Snart kommer Peter hem från innebandyn! Då blir det äntligen kvällsmat! Tråkigt att han kommer hem nu för det är för sent för mig att äta mat nu nästan... Men det är ju lite kul att äta tillsammans också, iaf någongång i veckan... Hur som helst blir det fisk ikväll! Ugnstekt, panerad torsk med potatis och en kall gräddfilssås. Jag tycker om fisk! Till efterrätt blir det naturligtvis äppelpaj och vaniljglass. ;)

Sen börjar min TV-kväll... Det okända TV4+, Efterlyst 3:an och Entourage SVT...
Får se om det blir Entourage förresten... Säsongen SVT visar nu har jag redan sett och jag har blivit så himla kvällstrött på senaste tiden!
Åldern tar väl ut sin rätt... ;)

1 kommentarer:

Elin sa...

helloa:) jag svarade på ditt inlägg lite längrener på din sida:) ha det så bra!!! kraaaaaaaaaaaaaaam