fredag 23 januari 2009

Konstigt...

Igår skrev jag ett inlägg om att jag ville ha min balkong och att vi väntar på plåten som ska ligga mellan altantaket och balkonggolvet... Nu är grabbarna här!

Kanske har ett sjätte sinne iaf! ;)

Det var ingen som visste att de skulle komma heller! Peter fattade ingenting när jag ringde. Han ringde till sin pappa och undrade om han hade hört att de skulle komma idag men han visste ingenting han heller!

Hur som helst så är de här nu och hamrar och bankar så att katterna har sprungit och gömt sig! Stackars...

KUL! Äntligen börjar det bli klart här! YES!

Ikväll blir det jobb igen! Vilket känns jävligt tråkigt med tanke på att det händer roligare grejer ikväll! Hade så gärna gått för jag tror att det blir skitroligt!

Piss! När man väl vill gå så jobbar man! Visst kunde jag väl ha tagit ledigt men det är för sent nu... Tyvärr... Hoppas de får kul iaf!

Nu ska jag snart hoppa in u duschen och göra mig iordning för en härligt uppfriskande jobbinsats! WIIIHOOO!!! Heja mig! T_T

1 kommentarer:

Elin sa...

när man talar om trollen vet du;) hoppas allt är bra med er! här är det bara fint! BGE kommer och installerar bergvärmen på måndag så det ska bli såååå skönt! men "riktig" värme!!! hoppas vi kan ses snart!! *kramar*