onsdag 7 januari 2009

Lite bilder...

Tog inte så många kort på julafton. Vet inte varför faktiskt! Hade för trevligt för att komma ihåg det kanske... ;) Här kommer iaf några bilder från julstöket...

Fin fin värdinnebukett! Blev så glad när jag fick den! Från svärfar.

Mina egenhändigt dekorerade pepparkakor! Tänkte ju skriva namn på dom och ha dom som placeringskort men de fick bli dekoration istället...

Centerpiece... ;)
Tog bort de stora blockljusen sen. Det blev för mycket... Fick stå i stora skåpet istället...

Matbordet! Synd bara att man inte har tolv likadana stolar... Men det gick bra ändå med stolarna från våran gamla matsalsmöbel

Min nya servis! Höganäs Collection. Samma som jag samlade på innan! Färgerna jag valde är vit och grå, passar både på sommaren och vintern. Min andra Höganäs servis går i vitt, turkos och brunt.

0 kommentarer: