torsdag 22 januari 2009

PAJ!

Om jag säger så här: Det är inte första gången jag blir lurad av ett recept... Det stod att man skulle kavla degen... Det gick inte! Degen ser nästan ut som pepparkaksdeg förresten! Ha, ha... Det beror nog på att det är grahamsmjöl i den...

Fick trycka ut degen i formen istället...

När degen var förgräddad hade jag i köttfärs med tacokrydda.

Sen hade jag creme fraiche blandat med tackokrydda på toppen.

Efter ett tag var det färdigt!

Kunde tom ta bort kanten utan att pajkanten vickade... Brukar ha en tendens att göra det nämligen... ;)


Till detta brukar jag ha tacochips och gör en sallad med isbergsallad, gurka, tomat, majs och rödlök.

Brukar bli riktigt mumsigt faktiskt!

1 kommentarer:

Anonym sa...

den där pajen ser ju riktigt smaskig ut..=) puss å kram