fredag 14 mars 2008

Delad glädje...

är dubbel glädje! ;)

Ikväll när jag åkte hem från Heby köpte jag hamburgare från Verona med vitlöksaioli! Godaste som finns! ;)

Snacka om att jag blev snopen när jag kommer hem och ser Jonas bil utanför mitt garage...

Jäklar tänkte jag, jag har ju bara mat för två!!!!

Äh, vad göra?! Vi delade helt enkelt upp portionerna och jag hoppas och tror att alla blev mätta och belåtna... ;)

Kul förresten Johanna, att du ska ha schlagerfest imorgon!! ;)
Jag ser glitter och glamour, jag ser discokula och champagne,
jag ser snittar och kaviar, jag ser Peter Kondrup och "han från Alcatraz"!
XD

Ha, ha...
Jag vet, jag flippar nu, men det lät för jävla kul!!

Ha det gött, hej!

3 kommentarer:

Elin sa...

Verona i sala?

Dahlberg sa...

Nope, Verona i Heby! Har du vägarna förbi, är det värt ett besök! Aiolin är GUDOMLIG! Kram!

Elin sa...

aha i Heby.. du, det ska mycket till innan jag har vägarna förbi Heby! *s* hoppas allt är bra med dig!