tisdag 25 mars 2008

Nu är det min tur!

Nu är det äntligen min tur att vara ledig!
Jobbar när alla andra är lediga och är ledig när alla andra jobbar!
Välkommen till undersköterskans underbara värld!
Fy fasen, vilken helg! Men nu är det gjort!

Jag har inte ens köpt något påskgodis till mig själv i år!!
Men det är väl inte försent än?!

Idag har jag fanimig inte gjort någonting!
Gick från sängen till soffan och tillbaka igen...
Mina fina flickor följer naturligtvis efter mig hela tiden... ;)
Vi har gosat i sängen, vi har gosat i soffan...
Nu har jag tagit mig till soffan ännu en gång och här tänker jag stanna ett tag...

Det enda jag har att göra idag är att plocka ur och i diskmaskinen och bädda rent i sängen... Det är vad jag tänker sträcka mig till...

Jag som tänkte gå upp tidigt idag och bara njuta av att vara ledig!


Det blev inte så...

3 kommentarer:

Elin sa...

efter en sån helg är du värd att få slappa ett tag!!! hoppas allt är bra med dig!! *kramis*

Anonym sa...

ja du åsa dom här katterna går inte av för hacker dom inte.. men i natt har dom skött sig..va på ikea igår ju.. ska lägga ut kort på min inköp sen.. miss you

Johanna sa...

Det är väl skönt med en riktig slappardag ibland också... Det om något är vad jag kallar att njuuuta av att vara ledig! Jooråsåatten, Hairspray kan vi absolut kolla på!!!Ledig nån dag i nästa vecka? Vi har ju En riddares historia ligger och väntar också! KRAAAM!