måndag 10 mars 2008

Iskariot

Jag ska gå på bio! Ska se Iskariot med bl.a Jacob Eriksson, Michael Nyqvist och Gustaf Skarsgård. Tror på fullaste allvar att den kan vara riktigt, riktigt BRA!


Måste bara berätta om hur dum min sambo kan vara, i all sin vänlighet... Ha, ha...

Han vet att jag gillar Gustaf Skarsgård och att jag har tjatat om denna film i evigheters evighet...
Detta har tydligen förvirrat honom så till den milda grad att han trodde att den redan kommit ut på DVD!! Hi, Hi...

I fredags skulle han därför överraska mig genom att försöka hyra den på Natti!! Ha, ha!! XD

Puckot gick i där och frågade om de hade Iskariot och de letade och letade tills en av personalen kom på att den hade ju precis haft biopremiär...

Jag skrattade så tårarna sprutade när han kom hem och berättade vad han hade gjort!

Han har en vänlig själ och ett stort hjärta min käre sambo, det kan INGEN ta ifrån honom! Även om han är lite väl vrickad ibland... ;)

Ingen kan som min Jonsson kan!!

2 kommentarer:

Elin sa...

det är tanken som räknas vet du;) så sött! hoppas allt är bra med dig! *kram kram*

Anonym sa...

Min Jonsson kan han oxå ibland....:)