torsdag 6 mars 2008

First aid for dummies...

Jag är en riktig idiot...

Jag har för vana att göra illa mig lite titt som tätt... Inga stora skador, men det är jävligt irriterande små skador!!

Folk som känner mig kommer väl ihåg när jag fick en ölflaska på foten när jag gjorde rent mitt kylskåp...

Flaskan rullade ur kylskåpet och flaskbotten slogs av på frysdörren och sen rakt ner på min nakna fot... Det blev blodbad och fyra stygn på tassen det...

Igår var det dags igen! Samma procedur i stort sett.
Även denna gång var det städning på G...
Tappade ett stort träfat på andra foten! Kanten på fatet slog sönder nagelbandet på min stackars stortå...

Det är redan synd om min vänstra stortå eftersom jag bröt den när jag gick i mellanstadiet! Den läkte fel och jag har haft kroniskt ont i den ever since...

Vad jag vill säga med detta inlägg är väl bara att det kan vara farligt att städa!

Antingen ska jag sluta med det helt och hållet eller så ska jag börja använda inneskor med stålhätta... ;)

Nu ska det bli intressant att se hur det går(!) att jobba ikväll...
Ha, ha... Hmm... :/

Peace & Love!

2 kommentarer:

Elin sa...

du lyckas då jämt "blåtiran"! *s*

Anonym sa...

Men klant!:) hihi

Fasiken va synd att du jobade ikväll...jag hade tänkt att ta dotra mig och åka en tur till Jugansbo!:)

Men men...får ta de en annan dag!
Puss