torsdag 6 mars 2008

Det gick(!) bra... ;)

Nu har jag jobbat och det var inte så farligt med min stackars tå som jag trodde... Har bra jobbarskor som är mjuka och sköna så det var lugnt.

Det gör fortfarande lite ont men jag tror att tån mest blev lite chockad över överfallet... Den sitter ju bara där, tämligen försvarslös och kan inte göra någonting för att förhindra en misshandel som slutar med blodvite...

Som du kanske förstår så tittar jag på Efterlyst just nu och kan relatera de mesta till något kriminellt... ;)

Jag gillar Efterlyst, det är fan ett av de viktigaste programmen som finns!

Ja, just det! Jag har äntligen blivit sambo igen!!
Får se hur länge det håller i sig den här gången...

3 kommentarer:

Elin sa...

vilken tur att det gick bra med tå stackarn! Får utstå oprovocerat våld sådär! hua!!! du får ringa Aro nästa vecka och be dom leta reda på boven!!! *s*

Anonym sa...

men lille vännen=) du får vara försiktig när du städar.. akta tossingarn.. skönt att peter kommit hem igen då hoppas du får en bra helg.. sj ska jag sitta å åka lastbil till sthlm å tillbaka.. puss

Dahlberg sa...

Elin - HA, HA, HA!!! Ja, just det! Jag ska ringa dit och tipsa de om att det stora träfatet som gjorde sig skyldig till grov tåmisshandel finns i Jugansbo!
Sitter brevid det nu... *viskar*

Linda - Ja, det är fan farligt att städa.. Kul att åka lastbil!! Eller? En sak som är rolig det är att du kommenterar! Tack för det! Puss, kram och kör försiktigt!