torsdag 13 mars 2008

Tråkiga Torsdag...

Trodde Peter skulle komma hem redan idag.
BUT NOOO!
Inte förrens imorgon...

Var iaf in till stan efter att jag hade pratat med lilla Linda i telefon en bra stund...

Hon gjorde min dag lite bättre i all förkylning och elände genom att berätta om sin fina mingelbild med en FHM-brud!
Grejen var att hon precis hade lagt av en riktig dundernys och skulle sekunden efter försöka se lite sexig ut när kortet togs!
Åhh, va söt du var!! Ha, ha, ha!!! :D

Skulle kunna länka till den bilden nu! Men jag tror jag låter bli... ;)

Förresten kan hon göra det själv, på sin egen blogg!
Som hon ska starta imorgon!!

Eller hur, Linda Binda Menstampong?!

I miss you faktiskt... <3

3 kommentarer:

Anonym sa...

Orkar du med besök imorron?? Fastän du är förkyld? Vi vill verkligen komma....:)

Puss puss

Elin sa...

hihihihi linda binda menstampong!!! hihihi jag har oxå ätit en sån choklad(fot)boll en gång! men såå god!!! hoppas du mår bättre!!! *kramis*

Anonym sa...

ja du åsa den bilden skulle du bara våga lägga ut=) kändes så skönt att prata medig miss you så mycket.. jag försökte mig på att fixa blogg igår men det fattas nå program.. nå java eller va det stod.. då jag ska kola upp de där.. sen ska vi blogga=) love you