fredag 14 mars 2008

Maja...


Idag har jag träffat Maja och Majas mamma!
Underbara unge!
Vänta bara, du ska få komma ut till mig hälsa på både Peter och mina katter som kan springa så fort...

Sen ska vi fika och grilla korv vid Hillingen och kasta stora stenar i sjön! Men vi får hålla i varandra så att vi inte ramlar i och får vatten i ögonen...

Jag är så glad över att få vara din gudmor.
Det är en ära att få ha dig som mitt lilla gudbarn...
Du är så stor nu och så duktig tjej som kan lägga 80-bitars pussel och vinna i ballongspelet...

Jag tycker om dig så himla mycket och du har ingen aning om hur mycket du betyder för mig! En dag ska jag berätta det för dig och då hoppas jag att du förstår varför du är så väldigt speciell för mig!

Jag har så dåligt samvete för att vi inte träffas så ofta men nu ska det bli ändring på det!!

Du är ett riktigt litet mirakel!

Sen har jag fått ett ärofullt uppdrag...
Tack för det! Vilken ära!

2 kommentarer:

Anonym sa...

vad är det för uppdrag då?? nyfiken=)

Anonym sa...

Åh, jag blir alldeles tårögd! Älskade vän, inte ska du ha dåligt samvete!

Jag vet att du alltid kommer vara där för både mig och Maja och det var därför de inte fanns nå tvivel om att just du skulle få vara mitt barns gudmor!!
De var även anledningen att de va just du var den första jag tänkte på till "det lilla uppdraget"!

Bara för att du är du! <3
Älskar dig!

Ser fram emot en mysig sommar med grill, vatten, katter och bara tok:)
Puss puss