måndag 10 mars 2008

Hans och Greta...


Peter och jag har börjat gå på äventyr i skogen...
Vi har en jättebra skogsvägar här ute och jag älskar att gå i skogen!
Speciellt nu när det börjar bli lite ljusare på dagarna och lite bättre väder...
Men idag blir det nog inget för det regnar ju, för fan!

Sist vi var ute trodde vi nästan att vi skulle gå vilse! Eller inte vilse men väldigt, väldigt fel, vilket skulle leda till en sjuhelvetes lång omväg! Men vi styrde upp det hela och kom ut på rätt ställe, som tur var... Det både regnade, snöade och var svinkallt... Inte det bästa förutsättningarna kanske... ;)
Jag bara väntade på att Pepparkakshuset från sagan om Hans och Greta skulle dyka upp men jag såg det aldrig... ;)

Tror det blir en tripp in till stan istället för en promenad... Handla lite mat och fixa lite grejer och kanske köpa något fint för ett presentkort jag har på Linneskåpet.

0 kommentarer: