tisdag 9 september 2008

Dennis, Filip och Fredik

Ikväll har rara Dennis varit här! Skulle titta på Peters några BMW-fälgar eller var det nu var... Peter spelade innebandy ikväll men det hindrade inte Dennis från att komma ut till mig iaf! Jag gillar sådana människor som liksom är sociala och trevliga att umgås med fast man kanske inte har så mycket gemensamt. Han kom iaf hit och fick gå husesyn på min stökiga byggarbetsplats. Men han verkade gilla vad han såg och tyckte att vi hade gjort fint.

Sen blev det lite kvällskaffe och skvaller... Skvaller mest från min sida men vi hade trevligt och det är kul att han känner lite hebybor som jag också känner igen. Världen är bra liten ibland. Eller ja, grannkommunerna är små... :D

Peter kom iaf hem sen och nu har de tittat på fälgarna. Karlar...
Nu sitter vi och slöglor på "Vem kan slå Filip och Fredrik" och inte tycker jag det verkar vara så jäkla roligt... Inte alls faktiskt...
Men är det något program jag vill se så är det "Hål i väggen", tror det börjar på söndag. Har sett några underbara klipp på youtube och jag kan skratta ihjäl mig!
Passar min humor ypperligt och det var kul att de gör programmet med kändisar!
Jag längtar till dess och under tiden tittar jag på Filip och Fredrik som nu ska hoppa backhoppning...
Kanske kan passa min humor i iaf... :P

Har förresten blivit bjuden på partaj hos Dennis! Jag har just räknat ut att jag är ledig då och jag ska fan gå! Är så galet festarsugen! Man kan tydligen bli det fast man inte är ute så ofta... Det är ju egentligen skamligt, man ska passa på när man är ung! ;)

1 kommentarer:

Anonym sa...

när tror ni det blir färdigt i huset då.. nik ommer säkert få super fint.. jo hål i väggen blir nog skoj å titta på em najg väntar på att bonde söker fru ska börja.. de är bra det!=) vi måste höras av snart.. kram